fredag 27. august 2010

Oppussing av lillehytta

I sommer hadde vi mange prosjekter på hytta og en av de var å pusse opp lille hytta. Det vil da si gjestehytta vår. Vi tenkte vi skulle gjøre det beste ut av de midlene vi har. Min kjære er jo utdannet snekker så det gjør det jo litt enklere å gjøre ting litt rimelig. Å leie en snekker koster jo en formue. Vi startet med å erstatte 2 vinduer til et vindu og bytte noe panel. Så malte vi taket og vegger hvitt. Gulvet ble malt med en grå gulv farge. Skulle kanskje ha lakket det etterpå men det hadde jeg ikke tid til. Vi måtte jo være ferdig til sommerferien skulle starte og besøkene våre skulle komme. Jeg kjøpte en køyeseng på finn i fjor som jeg i år har malt hvit og i år kjøpte jeg 2stk røde stoler fra Ikea på finn. Veldig praktisk og rimelig med finn. Det står fortsatt igjen litt små detaljer men det får vi ta etterhvert. Vi kan jo ikke bare jobbe heller. Vi må jo nyte hytte tiden litt også. Legger inn noen bilder av prosjektet vårt. Er egentlig ganske fornøyd så langt med resultatet og gjestene vi har hatt der i sommer vil ikke reise så noe riktig må vi ha gjort.
Det siste bildet viser vårt neste prosjekt. Det er å rette ut plenen og lage en mur. Vi er litt usikre på om vi skal legge platting der istedenfor å ha gress. Så det får tiden vise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar