onsdag 1. september 2010

Taklampe til jenterommet

Etter å ha sendt barna + mann på fotball trening så tenkte jeg at jeg skulle sette meg på nettet å finne en taklampe til datteren min sitt rom. Hun er jo10 år så hun har jo sterkt sine egne meninger slik at vi har blitt enige om hvordan den skal se ut. Det er ikke sånn det var før når jeg bare kunne bestemme. Men det er vel sånn utviklingen skal være. Det ville jo være galt hvis hun ikke hadde noen mening også. Jeg tittet litt rundt og havnet på en skjell lampe på Ellos. 
Så nå tror jeg henne blir veldig fornøyd. Legger ut et bilde av rommet hennes når lampen er på plass.
Jeg kunne vel egentlig tenkt meg klassikeren og den orginale skjell lampen Fun 1 DM fra Verner Panton. Men den er jo ikke akkurat gratis så jeg må nok vente en stund. Og den blir vel kanskje litt voldsom til et barnerom også. Og hadde jeg kjøpt den må  jeg nok innrømme at jeg hadde tatt den selv da :-).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar