fredag 27. august 2010

Oppsummering av uke 34

Ja, da var det fredag igjen. Herregud som dagene flyr. Brudeshowet jeg var på forrige lørdag var veldig bra. Fikk mange gode ideer til bryllupet til venninnen min. Jeg er så heldig at jeg skal få lov til å være "bryllupsplanlegger" Gleder meg veldig til det. Men siden hun ikke skal gifte seg før i juli til neste år så kan en jo ikke ta helt av nå. Men det er jo gøy å bare  få litt inspirasjon. Utrolig mange flotte kjoler var det også.
Jeg fant den kjolen jeg vil ha på meg men jeg må bare bytte farge for ellers blir den for lik fargen til bruden og det er jo ikke pent :-). Noen kroppsjusteringer må også til men det skal jeg fikse på et år. HM!!!!
Så en må nok bare ut å trene.  Her kommer noen bilder fra Brudeshowet på Grand Hotell.  Det første bilde er av kjolen som jeg ønsker meg.

Etter brudeshow og en god lunsj med en øl i solsteiken bar det til hytta. Som jeg skrev forrige fredag så kjøpte jeg nye hagemøbler og de fikk vi tatt i bruk i helgen. Ble veldig fornøyde med de. Se selv

I morgen skal barne spille fotball turnering der vi bor. Og siden været er meldt så bra NOT!! så kan det jo  bli en våt og hyggelig begivenhet. Men det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær. Ha, ha. Så det er bare å kle på seg sydvesten så blir det nok bra. Etter turneringen så skal vi i 40-års lag og jeg har ennå ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg. Så jeg begynner å få litt dårlig tid. Mens jeg stresser med det så ligger min kjære på sofaen og sier det er litt enklere for oss mannfolka vi tar jo bare på oss en dress og det er egentlig veldig urettferdig. Jeg må nok en kjapp tur ut i morgen mellom kampen for å se om jeg kan finne meg noe.

GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar