fredag 20. august 2010

Fredagskos

I dag har jeg brukt ettermiddagen til å prøve å rydde litt opp i mat oppskriftene mine.
Jeg har kjøpt meg en fin Marimekko rød perm som jeg nå har limt oppskrifter inn i i håp om at jeg kanskje blir litt mere fristet til å lage mat. Matlaging er ikke akkurat min sterkeste side.
Men det skal jeg prøve å gjøre noe med fremover :-)
Mens jeg ryddet så fant jeg også noen gode bake oppskrifter. Nam, nam.
Tror jeg må prøve å bake litt til søndagen.


Jeg prøvde å finne Marimekko permen min på nettet slik at dere skulle kunne få se hvordan den så ut men jeg fant ingen perm bare bilde av stoffet. Er det ikke fint?
Men mens jeg letet på nettet fant jeg ut at det finnes Marimekko Unikko sokker også. Det er helt utrolig. Det blir kanskje litt voldsomt eller....?
I morgen skal jeg på bryllupsshow på Grand Hotell sammen med 2stk venninner. En av venninne mine er så heldig at hun skal gifte seg til neste år. Jeg har vært der jeg også med det er allerede 9 år siden. Kunne tenke meg å gjort det igjen men det blir litt vanskelig når jeg fortsatt har lyst til å være gift med samme mann.
Så i morgen skal vi drømme oss bort i flotte kjoler. Jeg regner med at de viser noen selskapsskjoler også.
Jeg tok meg en titt på nettet for å få en forsmak på morgendagen. Kanskje det blir en av disse nydelige kjolene. Den siste er en fantastisk Vera Wang kjole som jeg tror hun ville kledd veldig godt men grunnet at vi ikke er millionærer så blir nok denne utelukket. Hvis jeg vinner i lotto i mellomtiden så skal du få den av meg Lene. (hvis du vil ha den da). En har jo alltid et lite håp om at de skal ringe fra norsk tipping :-) 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar